Färdig kalasad

Alla kom, alla såg, alla segrade!
Nu har de åkt hem. Puh!

Nä alla har inte åkt hem. Det är tre kiddos kvar, ja och Emma då naturligtvis. Nadine, Isabella och Erik. Han är tuff den som vågar vara själv med alla tjejisar. Nu kom granntjejen också haha ja han det är bara för honom att hänga på tjejerna och deras lekar.

Caroline ringde förut så dom skulle komma imorgon på möran när dom lämnat kidsen på dagis.
Det var en bra dag och det funkade trots allt spöregnet som kom.
Vi Hermansson får allt att bli bra!

Såg reklam på tvn nyss att Transformers - Revenge of the fallen har premiär i Sverige 24 juni.
Jag gillade ju den första som fasen och har längtat efter en tvåa så jag ska stå först i kön på premiären.

Har städat och plockat och servat folk hela dan så nu ska jag ge ungarna nåt att äta och kanske stoppa i mig nåt själv sen blire söva för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0