Träning

Idag har vi (jag och emma) tränat. Fy i helvete va rediga vi är ibland asså. 35 minuters pass med en sån fär jeffla träningsvideo. Platt mage, stark rygg heter den. Det blir nog för jävla bra tror jag. Sen körde vi 5 min var på en sån där magträningssak. Vet ju inte ens vad skiten heter. Ni vet man står på knäna och rullar saken fram och tillbaka. Får väl se hur länge man pallar med detta då. Ja ja en gång är ju bättre än ingen.

Fixade mina nails idag. Hade köpt lösnaglar som jag satte på. Blev så fin så och ser ju hundra ggr fräschare ut än mina vanliga. Ska färga bryn och fransar men det vågar jag fan inte göra själv. Eller rättare sagt är det meningen att man ska kunna göra det själv? Hur fan ska jag kunna se om jag ska kladda skit på fransarna? Okej om man tar ett i taget men ändå. Nä inte en frans i taget, ett öga i taget. Trögrövar!
Emma får hjälpa mig. Hon hjälper mig med allt. Tur att jag har henne.

Morsan och mormor kikade förbi förut. Hade med sig en jeffla massa jordgubbar. Fick 3 lådor. Så nu ska det bli smoothies för hela slanten. Hur nyttiga/onyttiga är jordgubbar egentligen? Någon som har koll på det?

Nä nu ska jag vila kroppen. Så som jag utsatt den idag så måste den vara i chock och tro att sin sista stund var kommen...
Ville bara slänga in en snabb bloggning och meddela världen att idag, notera detta nu folkers...
Idag har vi ätit lasagne!

Kommentarer
Postat av: ~Mezzie~

*<3*

2009-07-11 @ 23:34:41
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/
Postat av: Anna

Jordgubbar innehåller mycket fruktsocker så de är bra mycket godare än nyttiga tyvärr!

Men ni har ju jobbat på bra så en smoothie och sen träning är ju kanon! ;D

2009-07-12 @ 12:48:38
URL: http://karenina84.blogspot.com
Postat av: Merja

Vad duktiga ni är!

Ät nu inte för mycket lasagne så ni tröttnar på det;) Kraam

2009-07-12 @ 16:11:44
Postat av: fredrik

Vad ni är duktiga, man blir ju stolt över er

2009-07-12 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0