Orkante

Eller jo....kanske...
Får väl göra ett tappert försök att slänga in ett inlägg dårå. Har inte haft någon blogglust what so ever. Har väl en del att berätta men har ingen lust att skriva det här. FAKTISKT!

Har iaf jobbat idag. Emma va hos morsan för hon bara VÄGRADE fritids och efter jobbet körde jag hem henne till Patric och där ska hon vara en hel jävla satans vecka nu. Hur kul ä dä?
Kul för henne kanske. Stannade kvar hos honom en stund för jag kände inte alls för att åka hem nu när man va helt alone. Okej har mina djur men inte riktigt samma sak.

Kanske skulle städa? Eller laga mat?? Tyckte ju att Patric kunde laga mat åt mig men tydligen höll han inte med. Tvätta måste jag göra också. Guuuuud va boring. Nu kommer jag inte få ett sket gjort på hela vecka när man har all tid i världen på sig.

Väntar på att Andreas ska ringa men den mannen har ju alltid tusen saker för sig samtidigt och har ju inte många lediga stunder så jag lär väl få vänta.
Nä fan nu ska jag skruva isär bildörren!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad elakt o inte laga mat till dig;)



Jag kan komma o hälsa på dig nån dag så har du nåt att göra i några timmar iaf:)



Kramis!

2009-07-27 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0