Middag???

Finns det någon i hela denna vida värld som vet vad vi har ätit för mit idag??
Nä jag misstänkte väl det.

Pratar just nu med min man på msn. Han har hemlängtan. Fast jag, Emma och Milla tänkte ju att vi skulle ta oss en tripp ditåt så vi kan få lite semester. Så vi får väl se vem som kommer till vem först.
Nu fick han reda på att vi skaffat en katt också det hade ju helt slipped my mind, eller inte.

Idag ska vi kolla på Hanna Montana - the movie. Emma har redan sett den men ville se den igen. Hon offrar sig för mammsen som bara måste sen den.

Jefflar TVÄTTEN!!!! Nu måste jag springa...

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: jag har googlat, läst wikipedia, kollat igenom youtube, spotify men icket! jag får nog aldrig höra den låten igen.

Gick tillomed in på sr.se/p3/tracks & kollade om jag kunde hitta den. Den var bara "bubblare" 2001. suck.

2009-07-10 @ 21:10:24
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

ja veeet det börjar på L.....



Bästa kvällen pöss

BTW JAg har idag tagit mitt förnuft till fånga och uttalat orden jag VET du skulle velat höra... Be proooud ;-)

2009-07-11 @ 21:57:24
URL: http://eliiiiiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0