Fisk

Som tur va så fick ju Andreas fångat några fina fiskar men tyvärr hade jag ju glömt bort att det var torsdag idag så jag hade ju värmt en jävla Janssons frestelse i ugnen. Ni vet färdig i paket in i ugnen. Jag gillar ju det asså men det är ju hundra ggr goare när man gör det själv men nu när jag sitter här hemma i min ensamhet (tyck synd om mig) så blir det ju bara snabbt och lätt. Orka slava framför spisen i en timma då. Oooh no!
Så det var ju bara att gå ut med doggarna och åka dit så min dooleys blev det ju inte mycket med.
Han är en riktig höjdare i köket den där asså och jag älskar fisk så det är ju bara att passa på när man bjuder in sig själv sådär ju.

Tarzan och Marita va där och sen kom Hulken.
Sen tog dom sig ett par öl och kastade pil medans jag satt där och lyssna på deras diskussioner om vem som är sämst och vem som gjort si och så.
Sen var jag tvungen att åka hem och ge doggarna mat och gå ut med dom så då åkte dom med en bit sen släppte av dom på en fest.

Nu har dom käkat så nu ska vi gå ut och gå en sväng sen ska jag söööva för imorn är det jobbers igen.

Kommentarer
Postat av: mezzie

ÅH jag fick inge fisk juuu :-(

Elaaaaking....



Hoppas du har en fin dag på jobbet söt...

Så hörs vi senare!

Pussen <3

2009-07-31 @ 13:22:04
URL: http://mezzieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0