Heeeeej

23 november!!! Asså 23 november!!! Jag har blivit super dålig på att blogga. Fy skäms! Fast vem bryr sig.
Vad har hänt sen sist. Jo vi har flyttat, har varit och shoppat på Ikea med Ellis, varit och tittat på Emmas dansuppträdande m.m...
Ska nog åka till Ikea snart igen för Emma ska få ett skrivbord i julklapp och det var slut sist.

Annars så trivs vi bra här. Har kommit någorlunda i ordning. Det blir inget julpynt i år, jag har nog med allt som det är ändå.
Businessen blomstrar!!! Det är väl största anledningen till varför jag bloggar så lite. Jag har inte tid eller lust helt enkelt. Bloggen har ju varit lite terapi för mig. Att få kasta ur mig en massa skit, visst kan man skriva att livet är bra och att jag mår toppen men seriöst hur kul är det för alla andra att läsa då.


Nu är det inte långt kvar till Julafton och idag har det ju snöat. Får väl se hur länge det får ligga kvar. Nu ska vi slå in lite julklappar.

Ha det gött people!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har försökt skicka sms till dig som inte kommit fram. Börjar misstänka att du bytt telenr?

Välkomna tillbaka till civilisationen ;)

2009-12-15 @ 23:00:34
URL: http://likar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0