Tack för mig!

Nu är det dags för mig att klappa ihop och stänga ner. Jag känner att jag orkar inte..nä orkar är fel ord jag helt enkelt vill inte blogga längre. Iaf på ett tag så får vi se senare.
Det är så mycket skit på alla bloggar och man får inte skriva och tycka och tänka som man vill så det kan lika gärna kvitta.
Det jag skriver om på bloggen kan jag lika gärna prata med folk om. Och vilket folk det är kommer jag att välja noga.

Jag ska göra en rejäl rensning i mitt liv och av mina "vänner". Jag vill som ni kanske läste i det förra inlägget komma någon vart i mitt liv. Jag vill vara en glad och positiv person och tyvärr så är det för mycket negativa människor i min omgivning som "drar ner" mig.
Jag orkar inte med skit snack och massa fjortisfasoner. Jag är snart 30 och jag tänker iaf  försöka att bete mig så.

Jag har planer på att någon gång i framtiden börja tjäna en jävlans massa pengar och hur går man då tillväga. Ja man omger sig av positiva människor. Människor som lyckats med saker i sitt liv. Människor som folk lyssnar på.
Man går ju knappast till en negativ fattiglapp och frågar hur man tjänar pengar.

Nä nu ska jag åka till Thessa. Tack och lov sitter hon inte och ältar gammal skit utan försöker som jag vara så positiv det bara går.

Tog du åt dig??? Ja då är det tydligen dags för en förändring om du vill ha kvar mig som vän. Ditt val!

Kommentarer
Postat av: Anna

You go girl!

Det finns alldeles för mycket skitsnack som tynger ner en där ute! Satsa på din framtid, det låter som ett ypperligt val!

2009-08-13 @ 20:30:52
URL: http://karenina84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0