Söndag

Ja nu var helgen överstökad. GÖTT!

I fredags då..
Jag och Thessa fick ett ryck så vi bestämde oss för att bete oss lite. Så jag fixade ett flak öl till henne, vilket inte var så dum idé med tanke på att hon nääääästan drog i sig hälften.
Medans jag satt där och smuttade på doolysen och var mycket mer skötsam.
Vid 4:30 bestämde vi oss för att gå och lägga oss.
Det var en skit kul kväll. Vi skrattade och skvallrade. Wonderful! Det får vi göra fler ggr...

Lördags...
Oj ja vad hände. Typ inget jag var hemma och slappade. Kollade klart på sista säsongen av Las Vegas.
Fy fan vilket jeffla slut då. "to be continued" men då kan det ju inte va sista säsongen. Kötthövven!

Söndag..
Idag ska jag hem till min brukare fast jag ska inte jobba. Dom ville jag skulle komma dit för att jag suttit hela veckan själv. Ja fan det är synd om mig. Nu ska jag göra mig i ordning för det är snart dags att åka.

Jo fan. Emma kommer ju hem idag!!!!!! eller ja...morsan ska passa henne imorgon medans jag jobbar så hon undrade om hon skulle komma idag istället. Jag misstänker att hon säger ja till det. Så jag kommer att få se henne bilresan från Patric till morsan. Vilket tar 10 min.
Ja ja så är det ibland. Det är ju fortfarande sommarlov för henne då får hon väl passa på och sova borta.

NU ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: mezzie

det kommer imorn loovar... bild allså ;-)

PUSS

2009-08-02 @ 21:27:28
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Thessa

Absolut!!! När är du ledig nästa gång??? ;0)



2009-08-03 @ 01:10:50
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0