Bröllop

Idag har vi varit på bröllop. Anna & Svante gifte sig och det var så fint och as usual...Kicki cried och blev natruligtvis mobbad av alla. Så under kvällen fick jag höra "sluta lipa"....

Annars har jag typ bara jobbat och har inte haft något spännande alls att blogga om. Jo Fredrik kommer hem om en vecka. FINALLY!

Sen undrar jag en sak...varför tar folk mig för givet?? Är jag en sån som man trampar på? Eller kör över bara sådär? Har mina ord ingen som helst verkan på folk eller?

Och hur i helvete hamnade jag i denna sitsen?

När fan blev jag den som folk bara "nä men orka tänka själv, det fixar Kicki"
Är det såhär det blir för att man är snäll mot folk och vill vara hjälpsam? För isåfall tänker jag sluta med det omedelbart. Orka va folks personliga whatever. Inte för att folk kanske är tacksamma och så men va fan ta för givet bara. Nä nä!
Jag blir bara sur och på dåligt humör när folk håller på så och då är det fan inte värt det.

Jag ska bli som förr istället. FUCK OFF!!! Jag klarar mig själv så det kan fanimej du göra också!!!
Låter det bättre???
Eller det kanske inte är jag som ska ändra mig???

Nä nu ska jag söööööva.

Kommentarer
Postat av: Thessa

No Kicki, we love you just the way you are! =)



Som du själv skrev, det är inte värt det när folk är sådana vilket i sin tur betyder att det är upp till dem att ändra på sig inte du!



Pössen och kramen!



PS Eru ledig snart lr?? Ja e törstig ;) DS

2009-08-08 @ 04:03:37
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: Merja

Vem är det som trampar på dig?

Du är allt bra som du är<3

Men tyvärr är det ju så att om man är snäll så finns det alltid nån som utnyttjar det:(



Kraam

2009-08-08 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0