Klant

Nu lyckades jag radera två kommentarer som jag fått. Kan man hitta dom nånstans? Jag är ju så jeffla kass på blogg så det finns inte.
Milla sen får du gå in och ändra färgen för nu står jag inte ut längre. Jag vill inte ha gjön!

På torsdag ska min dotter ha uppvisning med hennes dansgrupp. Och i samma veva som kommer min kusin och hennes dotter och hälsar på från Norge. Så det ska bli kul.
Alltid trevligt när dom kommer hit speciellt med tanke på att vi oftast åker dit och dom inte kommer hit.
Emma ringde och bjöd hennes pappa på uppvisningen och det blev han glad för så han skulle komma.

Idag har Fredrik varit med Eleonor, Anders och hennes brorsa Jimmy och hämtat möbler i Grästorp. Så nu har jag blivit av med en barnsäng med tillhörande skrivbord, våran gamla dubbelsäng och två garderober. Så nu är det bara resten kvar haha
Ska försöka att sälja så mycket som möjligt så behöver ni ha möbler kontakta mig jag har det mesta och lite till.

Nu ska jag fixa med disken...

Kommentarer
Postat av: Merja

Vad är det för möbler du säljer och varför?

2009-04-28 @ 19:13:35
URL: http://merjasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0