Känn ingen sorg för mig Göteborg

Så nu har jag varit hos Ania och hämtat min vän SAM. Så som sagt på fräda så blir det hudanalyser för hele slanta. För er som undrar vad SAM är så står det i förra blogginlägget.
På lördag är det Eagle träning med Amway och dom har tjatat på oss nu hur länge som helst att vi ska komma dit så nu lovade jag vi skulle komma. Det är så jävla kul och träffa alla gamla och nya och sen för att inte tala om all träning vi får. Alltid gött att få lite mer kött på bena sen hjälper det självförtroendet enormt mycket. Så nu ska jag försöka så mycket jag kan att gå på detta. Det har ju mest handlat om ekonomin det är därför vi gått dom senaste gångerna.

Nu sitter jag här ute i sola med datorn och har det allmänt nice. Belle springer runt och runt och runt. Grannar tror väl att hon har damp eller nåt. Baloo ligger under bordet med mig, Emma hoppar på studsmattan och grannen övar på ett pass vattengympa (utan vatten då förstås)
Fredrik har cyklat ut till Grästorp. Och det är ju inte bara att cykla raka vägen heller utan han måste ta omvägen om Vargön men i vilket fall så är han redig.
I förra veckan blev Emma lite dålig i skolan och dom fick inte tag på mig så Fredrik cyklade in till skolan och sen hade han tänkt att till morsan och vänta där tills jag slutade jobbet men den nyckeln hade jag med mig så han fick cykla in till stan till morsans jobb och vänta där.
Det är inte mycket han inte gör för Emma.

Nä fan nu ska jag sola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0