Home again

Jag vaknade ju som jag skrev tidigare halv 5 i morse och kunde inte somna om. Satte mig och kolla på tv sen jefflar somnade jag.
Vaknade och kollade klockan. Va fan?? Då var klockan 13. Jag frågade Fredrik varför han inte väckt mig men han tyckte att jag sov så gött.
Blev ju gött stressad eftersom jag skulle till Merja och fika idag. Men slängde i mig frukost och hoppade in i duschen sen mötte jag Merja och Joel på Överby. Där var Merjas gubbe Ove och hans bröder + några till och hade svensexa för en kille som skulle gifta sig med en av systrarna Adamsson (Oves syster)
Han gick runt med fångkläder och en skylt där det stod "sista dagen i frihet" sen hade han även en hink (som barna har i sandlådan) och samlade in pengar. Såg väldigt kul ut.

Sen åkte vi och hämtade Amanda och Rebecca som var på ridskolan och sen köpte vi fika och åkte hem till dom. Satt och tjötade skit sen skulle dom åka och bowla så jag åkte med. Vem som vann och vem som förlorade är inte viktigt nu utan huvudsaken är ju att man har kul. Eller hur!!!!!
Merja då när vi kom till bowlinghallen "jag har bakat en bona" haha
Han i kassan bara aaa okej... haha

Nu har jag mölat BenJerry glass...suveränt god! Så nu ska jag bara kasta mig i sängen och glo på tvn..

Kommentarer
Postat av: Merja

Haha!... Ja herregud! Sitter här o asgarvar för mig själv åt "jag har bakat en bona!" :D:D:D

2009-04-25 @ 21:20:50
URL: http://merjasblogg.blogspot.com
Postat av: camilla

Han kommer helgen efter istället.

för han skulle nog passa på att pilla lite med sina egna mopeder.

2009-04-25 @ 21:44:00
URL: http://roxii.blogg.se/
Postat av: ~Mezzie~

pööööss gå och lägg dej nu och duuuu händerna PÅ täcket!

2009-04-25 @ 23:32:07
URL: http://mezzieliina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0