Åska i luften?

Jag har mått illa hela dan. Vette fasen vad det beror på, måste vara vädret. Huvudvärk fick jag ju förut så det måste ligga åska i luften. Har jobbat idag. Gött att få komma hemifrån en liten stund iaf.

Jag diskuterade lite med Fredrik igår om en utbildning. Jag är sugen på att utbilda mig till nåt men det kostar ju röva.
Kollade på en utbildning som hudterapeut som lockar men 100.000 är inget jag plockar fram ur bakfickan. Sen funderade jag på make up artist och sen vill jag även lära mig detta med naglar.
Vet inte vart jag ska börja?
Är det någon som har tips och råd så kom gärna med dom. Priser och hur länge utbildningarna varar är ju intressant att veta.

Nu ska jag käka middag.

Kommentarer
Postat av: Thessa

Har oxå funderat på åska idag. Har vart sådär varmt men ändå ingen direkt sol. Får väl se om den kommer, det är mysigt =0).

2009-04-27 @ 19:10:35
URL: http://pricklansvra.blogspot.com/
Postat av: camilla

tycker du ska börja med smink, där kan du ju redan lite. sen naglar kanske :) xoxo

2009-04-27 @ 20:01:47
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0